Tempahan Cheese Tart Raya 2015

/
0 Comments
Assalamualaikum dan Hai semua,

Nak bagitau hari ni dapat satu wassap yang rare dari cust..huhuhu terharu zue





Sebenarnya zue masih buat cheese tart di bulan Ramadhan yang mulia ini cuma post pic-pic yang menggoda itu tiada di FB tapi ada di IG. Mulai minggu depan InsyaAllah tempahan akan mula dibuat al-maklumlah gaji dah masuk.

Bagi cust yang rajin bertanya dan sering lupa bila dah inform kat sini zue berikan sedikit panduan untuk membuat tempahan cheese tart ya..sukalah tue

1.   Korang kena decide jenis tart dan filling yang korang nak dulu. Disini zue lampirkan pic jenis tart yang ada dalam production ^__^




then korang mesti tertanya-tanya cheese tart apa yang selalu cust beli
Jawapan : Mix tart (pic tengah) yang paling banyak cust tempah sebab semua perisa ada dalam satu box. Senang rasa semua dulu then next order boleh order yang mana korang suka jer..



2.   Untuk makluman korang ada 2 size yang zue buat satu mini tart (4cm) dan standart (5cm). So yang biasa cust tempah adalah size 5cm puas hati katanya..

3.   Lepas tu korang kena decide packaging box atau container. Sila lihat pic-pic di bawah:-

box (tersusun cantik)

container (bertindih)

Selalunya kalau nak buat jamuan or meeting cust zue selalu pilih yang box sebab cheesetart still cantik dan gebu. Kalau nak buat makan-makan or nak tahan lasak lebih baik letak dalam container sebabnya tart ni sensitif kalau korang naik motor bawa cheesetart confirm tart korang upside down. Tak sempat nak selfie tart tu huhuhu.

4.   Pilih tarikh korang nak kalau boleh lagi awal lagi bagus sebab zue takut stok barang cheesetart ada yang tak cukup nak buat tart korang..sapa yang susah korang juga yang tak dapat nak tempah..Lebih afdal 5 hari sebelum tarikh tempahan..ok sayang korang.. 

5. Bagi harga tempahan tart korang just wassap shj (019-3078836) dan zue akan hantar price tu ok..

Kesimpulannya korang decide flavour, saiz, packaging, tarikh tempahan dan harga akan dihantar selepas itu.

Untuk penghantaran pula korang boleh pick up or nak zue delivery charge akan dikenakan. Boleh runding


Sedap ke tart zue ??..Alhamdunillah semua feedback sebelum ini kata sedap. Tak percaya boleh ke FB page zue semua testimoni ada kat situ..

Bagi yang ingin menempah sebelum raya (mulai 24 Jun sehingga 10 Julai 2015) selepas tarikh tersebut tidak akan dilayan..

zue tak nak jadi macam tahun lepas last minit baru dapat balik kampung huwa.huwa.huwa   

Jika tempahan selepas raya mulai 23 Julai 2015. Harap maklum..Terima kasih ya;)










You may also like

No comments:

Powered by Blogger.