Saya Dulu, Kini dan Senarai Harga Cheese Tart

/
0 Comments
Assalamualaikum & Hai !!

Lama rasanya tak post kat blog ni..
Rasanya last post Jun hari tu masa musim panas.. 
Sekarang ni dah musim hujan TTTTTTTTTT
Saya bz sangat2 dengan..





Nampak tak saya kat belakang tu hehehe mmg bz


Tapi takpe, saya just nak inform dan share dengan korang 1 thing..
Finally saya dah ada price list cheese tart yang ada dalam production..
Ha suka latew :)

Bukan apa, ramai yang nak tahu harga terus
lecehkan pm pm ni ;P
Untuk regular, new and future cust saya..
Here I attach as requested :-





Mix tarts/Tart rojak


Bagi cust yang nak rasa semua jenis tart yang ada(campur2)..
macam pic di atas..
Saya bagi dengan harga promosi sehingga akhir bulan Oktober ini..
dengan harga RM 20 sahaja untuk 25 pcs..
Jadi, tunggu apa lagi ^__^ v
Tempahlah sekarang !!

Kepada cust yang setia, terima kasih saya ucapkan kerana memberi sokongan yang tak berbelah bahagi..
Untuk cust baru, pon terima kasih daun keladi, kalau nak boleh order lagi..
Future cust, pesanan saya.. tak kenal maka tak cinta lah jawabnya ngan tart saya..

Walau apa pon terima kasih kepada semua pihak yang menyokong saya..
Especially my family (my husband, Kh. Danish, siblings, colleague, friends and all my cust).



Nak order:

Inform 3 @ 4 hari lebih awal ya !!
Wassap/sms: 0193078836
page IG: http://instagram.com/zuliana_azman
Cod: UM, Sentul, Gombak & Sekitar kwsn Kuala Lumpur 
Akhir kata, terima kasih dan salam hormat.. wassalam =)



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.